Stubben Napierśnik Pro Jump z otwartym wytokiem
Opis
Napierśnik Pro Jump - nowy, rewolucyjny system regulacji (brak pasków podwójnych w szlufkach):
- Regulacja długości paska przy popręgu, dla większego komfortu i bezpieczeństwa odbywa się z przodu na piersi konia, a nie – jak to się powszechnie robi – pod brzuchem
- Mocowanie wytoku: jeden pojedynczy pasek do szybkiej regulacji długości, wymiany lub całkowitego usunięcia
- Karabińczyki kółkowe w wytoku: umożliwiają szybkie wpinanie i zdejmowanie bez konieczności rozpinania wodzy
- Mocowanie do popręgu: kompatybilne z popręgami z pierścieniem typu D lub karabińczykiem oraz z popręgiem Stud Girth Pro-Jump Safety
- Duża swoboda ruchu ramion dzięki elastycznej wstawce na paskach na szyję i mocowaniu do D-ringu siodełka (zapinanie na karabińczyki)
- Miękko wyściełany mostek i przód dla większego komfortu podczas skoku
- Smukły, lekki i sportowy design
- Przemyślana konstrukcja ułatwia i przyspiesza zakładanie/zdejmowanie oraz dopasowanie do koni o różnorodnej budowie
Napierśnik Pro-Jump z 3-punktowym mocowaniem można bardzo łatwo założyć: wystarczy założyć go na szyję już osiodłanego konia i przymocować karabińczyki do D-ringów i wodzy. Istnieją różne możliwości mocowania napierśnika do popręgu. Pasek popręgowy można w mgnieniu oka dopasować do wszystkich popularnych popręgów: za pomocą karabińczyka do przymocowania do pierścienia D lub pętli do zaczepienia na popręgu za pomocą karabińczyka lub systemu bezpieczeństwa Stübben Pro-Jump.
Dla większego komfortu i bezpieczeństwa wszystkie punkty mocowania napierśnika są dostępne z przodu lub z boku. Ponieważ żaden pasek nie jest podwójny w pętli, dopasowanie jest znacznie łatwiejsze, a napierśnik zapewnia jeszcze większy zakres regulacji w przypadku koni o różnej budowie.
Smukła i lekka konstrukcja jest dostosowana do anatomii konia: dzięki mocowaniu do pierścieni D siodła oraz elastycznym wstawkom na paskach na szyję, napierśnik zapewnia maksymalną swobodę ruchu barków i stabilność siodła w tym samym czasie. Miękka wyściółka z przodu zmniejsza nacisk i tarcie.